Thursday, April 21, 2016



Όταν οι AC/DC ανακοίνωσαν την αναβολή δέκα συναυλιών για την περιοδεία της Βόρειας Αμερικής διότι ο Brian Johnson κινδύνευε με ολική απώλεια ακοής τραντάχτηκε όλη η ροκ κοινότητα.Με μια μακροσκελή δήλωση σχετικά με την κατάστασή του, ο Brian εξηγεί πολύ αναλυτικά την κατάσταση του και τα όσα συνέβησαν μέχρι σήμερα.

Από την αποχώρηση του από τους AC/DC έχει επωφεληθεί ο Axl Rose ως τραγουδιστής για το υπόλοιπο της περιοδείας τους για 2016, ενώ το μέλλον της μπάντας αιωρείται στο κενό.

Στη δήλωσή του ο Τζόνσον, εξηγεί την κατάσταση της ακοής του και αναλύει τα προβλήματα που είχε επί σκηνής λόγο του προβλήματος αυτού.


Η δήλωση έχει ως εξής:

Όπως οι περισσότεροι οπαδοί των AC/DC γνωρίζουν, οι υπόλοιπες συναυλίες για το 2016 των AC / DC, συμπεριλαμβανομένων των δέκα αναβληθέντων στις ΗΠΑ, θα συνεχιστούν με guest τραγουδιστή. Θέλω προσωπικά να εξηγήσω το τι έχει γίνει, διότι πιστεύω ότι τα δελτία τύπου που έχουν βγει έως τώρα δεν έχουν μεταφέρει ακριβός αυτό που ήθελα να πω στους οπαδούς μας.

Στις 7 Μαρτίου, μετά από μια σειρά εξετάσεων από κορυφαίους ιατρούς στον τομέα της απώλειας ακοής, με συμβούλευσαν ότι αν συνεχίσω να τραγουδώ σε μεγάλους χώρους με πολύ δυνατή φασαρία ρίσκαρα να πάθω ολική κώφωση. Ενώ ήμουν τρομοκρατημένος από τα άσχημα μαντάτα εκείνη την ημέρα,συνειδητοποίησα πως το τελευταίο διάστημα είχα αντιληφθεί ότι η μερική απώλεια ακοής μου,είχε αρχίσει να μου δημιουργεί προβλήματα στην απόδοσή μου στη σκηνή. Είχα δυσκολία να ακούσω τις κιθάρες επί σκηνής και επειδή δεν ήμουν σε θέση να ακούσω και τους άλλους μουσικούς, φοβόμουν για την ποιότητα της απόδοσής μου που θα μπορούσε να βάλει σε κίνδυνο την περιοδεία.Ειλικρινά αυτό θα ήταν κάτι που δεν θα μπορούσα να το επιτρέψω.Οι οπαδοί μας αξίζουν το 100% της απόδοσης μου και εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορώ να είμαι σε αυτό το επίπεδο, θα απογοητεύσω τους οπαδούς μας και θα φέρω σε δύσκολη θέση τα υπόλοιπα μέλη των AC / DC. Δεν είμαι λιποτάκτης και εγώ ήθελα να τελειώσω ότι έχω αρχίσει, παρ 'όλα αυτά, οι γιατροί κατέστησαν σαφές σε μένα και στους bandmates μου ότι δεν είχα καμία άλλη επιλογή,έπρεπε να σταματήσω για τις υπόλοιπες παραστάσεις και ενδεχομένως και ποιο πέρα. Αυτή ήταν η χειρότερη ημέρα της επαγγελματικής μου ζωής.

Από εκείνη την ημέρα, είχα αρκετές διαβουλεύσεις με τους γιατρούς μου και φαίνεται ότι στο μέλλον, θα είμαι σε θέση να ξαναβγώ στη σκηνή όπου τα επίπεδα του ήχου είναι πέρα ​​από τη σημερινή ανοχή μου, χωρίς τον κίνδυνο απώλειας της ακοής και ενδεχομένως της ολικής κώφωσης. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, εγώ προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα για να συνεχίσω παρά τον πόνο και την απώλεια της ακοής μου, αλλά η κατάστασή μου είχε ήδη επιδεινωθεί αρκετά και βρισκόμουν σε μεγάλο κίνδυνο.

Προσωπικά έχω συνθλιβεί από αυτή την εξέλιξη περισσότερο από οποιονδήποτε θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί.Nιώθω αυτή την στιγμή τόσο άσχημα όσο δεν έχω νιώσει ποτέ στη ζωή μου.Υπήρξε το έργο της ζωής μου να είμαι μέρος των AC/DC και τραγουδώντας για τα εκατομμύρια των οπαδών μας τα τελευταία 36 χρόνια. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι συνεχίζουν χωρίς να είναι μέρος του συγκροτήματος,αλλά προς το παρόν δεν έχω άλλη επιλογή.Ένα πράγμα είναι σίγουρο,το ότι θα είμαι πάντα με τους AC/DC σε κάθε παράσταση τους έστω πνευματικά..

Αισθάνομαι τρομερά άσχημα που απογοητεύσαμε τους οπαδούς μας όταν ακυρώσαμε παραστάσεις,διότι υποστηρίζουν σταθερά εμένα και τους AC/DC πάρα πολλά χρόνια.Με λέξεις δεν μπορώ να εκφράσω τη βαθιά ευγνωμοσύνη για τα λόγια και τις ευχές, αλλά και για την χρόνια πιστή και υποστήριξη των AC/DC. Οι ευχαριστίες μου απευθύνονται επίσης στους Angus και Cliff για την υποστήριξή τους.



Τέλος, θέλω να διαβεβαιώσω τους οπαδούς μας ότι δεν συνταξιοδοτούμαι. οι γιατροί μου είπαν ότι μπορώ να τραγουδώ σε στούντιο και σκοπεύω να κάνουμε μια ηχογράφηση. Προς το παρόν, ο στόχος μου είναι να συνεχίσω την θεραπεία για τη βελτίωση της ακοής μου. Ελπίζω ότι με τον καιρό η ακοή μου θα βελτιωθεί και θα μου επιτραπεί να επιστρέψω στις live εμφανίσεις. Ενώ η έκβαση είναι αβέβαιη,είμαι αισιόδοξος, ο χρόνος θα δείξει.

Για άλλη μια φορά,θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την υποστήριξη και την κατανόησή σας.

Ο Brian Johnson είναι επί 36 χρόνια front man των AC/DC αφού αντικατάστησε τον Bon Scott το 1980 και εχει ηχογραφήσει μαζί τους 10 άλμπουμ. Οι AC/DC ανακοινώνουν επίσημα τον Axl Rose ως τον κύριο τραγουδιστή για το υπόλοιπο των συναυλιών και ευχαριστούν τον Johnson για τη συνεισφορά του όλα αυτά τα χρόνια και θα σεβαστούν την απόφαση του να σταματήσει να περιοδεύει στο πλαίσιο του θέματος της υγείας του.

No comments:

Post a Comment